Anuncio
InicioInicioConsideracions a l'hora de desenvolupar una política de drons d'aplicació de la...

Consideracions a l’hora de desenvolupar una política de drons d’aplicació de la llei

Recentment, vaig assistir a una desfilada del dia del fundador on l’oficina del xèrif del comtat va volar vehicle aeri no tripulat per sobre d’un dels seus vehicles patrulla mentre circulaven per la ruta de la cercavila.

Era un avió gran i impressionant, i em vaig meravellar de com la tecnologia ajuda les forces de l’ordre a mantenir les comunitats segures. Llavors vaig sentir a altres persones parlant de l’avió. Un va comentar que només era una altra manera per a la policia de violar la privadesa de les persones. Un altre va predir que la policia algun dia muntaria armes a l’avió per utilitzar-les contra els ciutadans.

Vaig posar els ulls en blanc i vaig començar a rebutjar els comentaris, pensant que aquesta gent no en tenia ni idea. com les forces de l’ordre utilitzen sistemes aeris no tripulats (UAS) per beneficiar les comunitats a les quals serveixen. Però després m’he replantejat. Si aquests ciutadans tenien aquestes preocupacions, és probable que altres també ho tinguin. I crec que les agències poden reduir aquestes pors educant el públic sobre els beneficis de l’ús de l’UAS i implementant polítiques i procediments sòlids per desplegar la tecnologia d’una manera que respecti els drets de privadesa individual i redueixi els riscos de ferir les persones.

Les agències poden reduir els temors sobre els drons policials educant el públic sobre els beneficis de l’ús dels UAS i implementant polítiques i procediments sòlids per desplegar la tecnologia. (Foto AP/Mike Stewart)

Què és un UAS?

Quan faig servir el terme UAS, em refereixo a qualsevol avió no tripulat capaç de mantenir un vol dirigit, ja sigui preprogramat o controlat a distància i els seus sistemes de pilotatge associats i eines de recollida d’informació, com ara dispositius d’imatge i enregistrament. Altres termes que s’utilitzen habitualment per referir-se a aquests sistemes inclouen vehicles aeris no tripulats i drons.

Un dron pot ser un recurs excel·lent per a les forces de l’ordre. Alguns dels usos d’aquesta tecnologia inclouen recerca i rescat, observació de llocs d’incendis o materials perillosos, investigació de l’escena del crim o accident, detencions de fugitius, operacions de rescat d’aigua o immersió, inspecció de danys per desastres i activitats de seguretat dels oficials. Fins i tot s’han utilitzat drons policials per volar a edificis i altres estructures per conèixer l’estatus dels subjectes barricadas.

Algunes agències ho han fet pilots de drons a temps complet que pot desplegar un dron des d’un lloc fix, com ara el sostre del departament de policia, a escenes susceptibles de ser perilloses, com un home amb una trucada d’arma. La policia pot utilitzar el dron per avaluar la seguretat de l’escena abans que arribin els agents. Fins i tot hi ha UAS que poden cabre dins d’una guantera de vehicle per estar disponibles per a un desplegament ràpid.

Guia 2021 sobre drons en l’aplicació de la llei (Llibre electrònic)

És difícil pensar en cap tecnologia que hagi vist una integració tan ràpida i àmplia en les operacions d’aplicació de la llei com els drons. El nombre d’agències que utilitzen UAS s’ha disparat, així com el nombre de casos d’ús dels drons policials. És la diversitat i l’assequibilitat d’aquesta nova tecnologia el que la fa tan inestimable per als departaments de policia.

Tot i que l’ús de drons en l’aplicació de la llei pot ser beneficiós, és essencial recordar que el públic valora la seva privadesa i el seu benestar, i qualsevol ús d’UAS governamentals ha de seguir les lleis que protegeixen els drets constitucionals i avança la seguretat pública. Les agències d’aplicació de la llei haurien de tenir polítiques sòlides per garantir el bon funcionament del seu programa UAS. A continuació es mostren algunes consideracions per a les agències que estan desenvolupant polítiques i procediments per als seus programes UAS.

1. Assigna un coordinador de la UAS

La configuració i el funcionament d’un programa d’UAS d’aplicació de la llei estan estrictament controlats per les lleis i regulacions federals i per les lleis estatals i locals en algunes àrees. Mantenir-se al dia amb els canvis legals i reglamentaris i els avenços tecnològics relacionats amb els UAS és un repte complex que requereix una coordinació capaç de la persona adequada. El lideratge de l’agència hauria de delegar algú amb excel·lents habilitats organitzatives, experiència en UAS i passió per les operacions d’UAS per gestionar el seu programa de drons.

2. Incloure les parts interessades des del principi

El lideratge de l’agència pot millorar l’eficiència i l’eficàcia del procés de desenvolupament de polítiques d’UAS mitjançant la participació primerenca de les parts interessades adequades. Es tracta de persones que poden discutir fàcilment sistemes i preocupacions i arribar a conclusions sobre una guia política sòlida que satisfarà les necessitats de seguretat pública de la comunitat respectant els drets dels seus ciutadans.

Els responsables de la presa de decisions administratives i els assessors, com ara la direcció superior de l’agència, els gestors de riscos i el coordinador de l’UAS de l’agència, haurien d’estar implicats des del principi en el desenvolupament de les polítiques dels SAU. Els desenvolupadors de polítiques també haurien de sol·licitar l’assessorament legal de l’agència al començament del procés per assegurar-se que les polítiques i els procediments continguin l’orientació legal adequada per utilitzar l’UAS a la jurisdicció de l’agència.

Finalment, els desenvolupadors haurien d’incloure enllaços agència-comunitat, com ara membres del consell o comissió del govern local, representants legislatius o líders comunitaris que puguin oferir una perspectiva pública al procés de desenvolupament de polítiques per augmentar la probabilitat d’èxit i acceptació del programa dins de la comunitat. .

3. Utilitzeu tant polítiques com procediments per guiar l’ús dels UAS

Alguns aspectes de l’operació dels UAS són bones pràctiques de la indústria molt regulades o establertes, i la política hauria d’incloure referència a mandats i orientació sobre aquests aspectes per garantir operacions segures, legals i reeixides.

Altres facetes del funcionament dels UAS permeten més discreció en la implementació i la pràctica. Aquests elements s’han de cobrir en procediments, ja que normalment són més flexibles que la política i el personal autoritzat els pot canviar sense un procés complex de revisió i aprovació de la política.

Aleshores, quina orientació s’ha d’incloure a la política i quina orientació s’ha d’incloure als procediments?

Baixeu aquesta guia de compra de drons i sistemes d’avions no tripulats Police1

Aquesta guia de Police1 proporciona informació sobre què han de tenir en compte les agències d’aplicació de la llei a l’hora de determinar com integrar aquesta tecnologia a la memòria cau dels seus equips.

drone policial CONTINGUT DE LA POLÍTICA

1. Autoritat i responsabilitats del coordinador de la UAS

La política d’UAS d’una agència hauria de delegar l’autoritat adequada al coordinador de l’UAS per permetre’ls gestionar el programa de drons policials, desenvolupar procediments del programa i garantir que les polítiques i els procediments s’ajustin a les lleis, regulacions i bones pràctiques actuals. La política hauria de fer que el coordinador de la UAS sigui responsable de gestionar el procés de sol·licitud d’autorització de vol de l’Administració Federal d’Aviació (FAA) i assegurar-se que les autoritzacions de vol es mantenen actuals.

El coordinador també s’ha d’assegurar que tots els operadors d’UAS autoritzats i els observadors requerits hagin completat tota la formació necessària aprovada per la FAA i l’agència sobre l’operació, les lleis aplicables, les polítiques i els procediments relacionats amb l’ús de l’UAS.

Les funcions addicionals del coordinador de la UAS haurien d’incloure recomanar millores del programa, especialment pel que fa a la seguretat i la seguretat de la informació, i assegurar-se que el programa segueix la política i els procediments establerts.

2. Consideracions de privadesa

La política d’UAS ha de comunicar la importància de respectar la privadesa individual i exigir que les operacions d’UAS compleixin els drets de privadesa constitucionals i les regulacions de la FAA.

La política també hauria de prohibir l’enregistrament o la transmissió intencional d’imatges de qualsevol lloc on una persona tingués una expectativa raonable de privadesa tret que hi hagi circumstàncies exigents o que l’agència tingui una ordre per a l’activitat.

La política hauria d’exigir que els operadors i observadors prenguin les precaucions raonables per evitar gravar o transmetre imatges inadvertides de zones amb una expectativa raonable de privadesa. Un exemple de precaució raonable és desactivar o allunyar els dispositius d’imatge d’aquestes ubicacions o persones durant les operacions d’UAS.

3. Ús d’UAS

La política de drons d’un departament de policia hauria d’imposar que el desplegament d’UAS segueixi les lleis i regulacions aplicables i sigui autoritzat pel cap de l’agència o un altre designat autoritzat, depenent del tipus de missió. La política també ha de tenir en compte que només els operadors autoritzats que han completat la formació requerida tenen permís per operar el UAS.

La política també hauria d’indicar que l’ús de tecnologia de millora de la visió, com ara equips d’imatge tèrmics i altres que no estan generalment disponibles per al públic, només es permet quan es visualitzen zones sense interès de privadesa protegible, quan es compleix una ordre de cerca o una ordre judicial, o en consulta amb la legalitat. Consell.

La política també hauria de prohibir l’ús del UAS per:

  • Realitzar activitats de vigilància aleatòries.
  • Orientar una persona únicament en funció de les característiques protegides reals o percebudes, com ara la raça, l’ètnia, l’origen nacional, la religió, el sexe, l’orientació sexual, la identitat o expressió de gènere, la situació econòmica, l’edat, el grup cultural o la discapacitat.
  • Assetjar, intimidar o discriminar qualsevol individu o grup.
  • Fer negocis personals de qualsevol tipus.

4. Armamentització

La política d’UAS d’una agència ha d’indicar clarament que els UAS no seran armats.

5. Responsabilitat

La política dels UAS hauria d’incloure directives que compleixin els mandats estatals d’informes d’ús dels UAS. La política ha de tenir en compte que el coordinador d’UAS és responsable de supervisar les operacions de l’UAS per garantir que es segueixen les polítiques i els procediments establerts i proporcionar informes periòdics del programa al cap de l’agència.

6. Conservació de dades

La política hauria d’exigir que l’agència gestioni les dades recollides per l’UAS d’acord amb les lleis de retenció aplicables o altres programes de retenció de registres adequats.

Procediments policials amb drons

La política de la UAS hauria d’exigir que el coordinador de la UAS desenvolupi, implementi i actualitzeu procediments per a les activitats següents:

  • Presentació i avaluació de qualsevol sol·licitud de desplegament d’UAS.
  • Ús de la UAS per dur a terme investigacions criminals, inclosa la documentació del temps dedicat a supervisar un tema.
  • El desplegament i el funcionament d’un UAS, que inclou, entre d’altres, la supervisió de la seguretat, l’ús d’observadors visuals, l’establiment de procediments d’enllaç perdut i la comunicació segura amb les instal·lacions de control de trànsit aeri.
  • Documentació completa de totes les missions.
  • Mesures d’inspecció, manteniment i manteniment de registres per garantir la continuïtat de l’aeronavegabilitat dels equips d’UAS, inclòs la revisió o els límits de vida útil.
  • Manejar totes les dades probatòries d’UAS d’una manera que garanteixi la seva integritat com a prova.
  • Complint amb els requisits de retenció i depuració de dades establerts pels horaris de retenció de registres.
  • Facilitar l’accés de les forces de l’ordre a les imatges i dades capturades per la UAS.

Conclusió

Els líders de les forces de l’ordre han de recordar que, tot i que un sistema aeri no tripulat pot beneficiar la comunitat, alguns ciutadans veuen aquests sistemes com una amenaça per a la seva privadesa i seguretat. Per tant, les agències d’aplicació de la llei que consideren un programa de drons policials haurien de consultar amb les parts interessades adequades per desenvolupar polítiques i procediments que enforteixin l’eficàcia del programa i comuniquin el compromís de l’agència de respectar els drets de privadesa individuals mentre utilitzen la tecnologia per mantenir la seguretat pública.

Recursos addicionals de drons policials

guest
0 Comentarios
Comentarios en línea
Ver todos los comentarios
ARTÍCULOS RELACIONADOS

Aleatorio

Popular

Comentarios Recientes