Anuncio
InicioInternacional5 maneres d'utilitzar LPR per promoure proactivament la seguretat pública

5 maneres d’utilitzar LPR per promoure proactivament la seguretat pública

Patrocinat per Rekor Systems

Per Rachel Zoch, personal de Police1 BrandFocus

Els avantatges de lluita contra la delinqüència de LPR són bastant familiars per a la majoria de la gent en l’aplicació de la llei en aquests dies, però com poden la policia i els líders locals utilitzar aquesta tecnologia per beneficiar les comunitats d’altres maneres? La policia1 es va asseure amb experts de Rekor Systems per explorar cinc estratègies potencials per utilitzar la tecnologia de reconeixement de vehicles i les dades de vehicles connectats a través de la plataforma Rekor One per promoure proactivament la seguretat pública.

Com pot la vostra agència utilitzar la tecnologia de reconeixement de vehicles i associar-se amb líders locals per promoure de manera proactiva la seguretat pública en benefici de la vostra comunitat? (Rekor Systems)

1. Feu un seguiment del volum i les tendències del trànsit

Un sistema LPR com Rekor que inclou vídeo es pot utilitzar no només per a la identificació i alerta dels vehicles d’interès, sinó també per recollir informació sobre el flux i la classificació del trànsit. L’ús de LPR per entendre com es mou (o no) el trànsit a la vostra jurisdicció pot ajudar la vostra agència a orientar-vos als punts d’accés de trànsit. A continuació, podeu col·locar senyalització o agents a les interseccions perilloses per millorar el flux i actuar com a element dissuasiu contra la conducció temerària i per ajudar a calmar el trànsit.

“La tecnologia s’ha expandit des d’un sistema de lectura de matrícules fins al que jo consideraria una solució d’informació de carreteres”, va dir Chris Kadoch, director tècnic de Rekor. “El sistema Rekor One pot determinar les velocitats de flux i la velocitat dels vehicles que hi circulen. Podeu vincular-ho a taulers de missatges dinàmics al costat de la carretera, on podeu frenar el trànsit avisant-los que hi ha una certa congestió per davant per a una gestió dinàmica del trànsit.

Aquesta informació pot resultar molt valuosa per a la seguretat viària i la gestió del trànsit, diu Paul-Matthew Zamsky, vicepresident d’associacions estratègiques de Rekor, especialment quan es tracta de col·laboració regional entre les agències d’aplicació de la llei i els departaments de transport.

“Penseu en el control del trànsit, la prioritat del trànsit, la prevenció de la resposta a emergències”, va dir Zamsky. “Tot aquest tipus de coses realment podrien ser una gran part de la resposta als incidents, no només el que està passant allà al lloc dels fets per a l’aplicació de la llei”.

Per exemple, el Departament de Transport i Desenvolupament de Louisiana s’ha associat amb Rekor per a un programa pilot Rekor One per ajudar reduir la congestió i els xocs a la zona de Baton Rouge i millorar la seguretat en alguns dels trams de carretera més perillosos de la regió.

Un sistema que fa un seguiment dels tipus de vehicles també pot proporcionar informació valuosa per ajudar a discernir les necessitats d’infraestructura, com ara si la vostra comunitat hauria d’instal·lar estacions de recàrrega elèctrica i on, en funció de quants vehicles elèctrics circulin dins i per la vostra jurisdicció. També podeu analitzar les dades dels vehicles comercials i el tonatge per avaluar quan les carreteres i els ponts locals necessiten manteniment per complir amb les normes de manteniment del departament de transport.

2. Identificar les incidències a mesura que es produeixen

Els vehicles d’avui estan molt informatitzats i molts poden transmetre dades en temps real, com ara la direcció de la marxa, la velocitat, la frenada forta, els desviaments i molt més. El 2021, Rekor Systems va adquirir Waycare Technologies, el sistema basat en núvol del qual recopila dades de les carreteres d’aquests vehicles connectats i les processa per donar suport al trànsit en temps real i a la gestió d’incidències.

Aquest informe immediat tant a través del vídeo LPR com de les dades del vehicle equipa les agències de seguretat pública amb una millor visibilitat del que passa a les carreteres perquè puguin identificar els incidents a mesura que es produeixen i proporcionar una resposta més ràpida, millor equipada i informada, diu Zamsky.

“L’objectiu principal és identificar aquests incidents, netejar l’incident o l’obstrucció i tornar al trànsit normal tan aviat com sigui possible”, va dir.

Zamsky calcula que per cada minut que es tanca una carretera, es triguen uns quatre minuts a resoldre aquesta congestió. A més, diu, la possibilitat d’accidents secundaris augmenta amb cada minut que passa, i aquests accidents secundaris, que sovint impliquen vehicles de seguretat pública i d’emergència, poden ser més mortals que l’incident principal.

“Vam veure, de mitjana, entre els nostres clients, una identificació d’incident d’uns nou minuts més ràpida, el que significa 36 minuts d’estalvi de congestió per incident”, va dir. “No només això, estem veient que es detecten un 21% més d’incidències”.

El sistema també pot generar alertes de seguretat, determinar vehicles equivocats, marcar velocitats perilloses i indicar la presència de vehicles Amber Alert i Silver Alert.

3. Predir i prevenir incidències

Les dades de la carretera poden ajudar la vostra agència a fer més que respondre més ràpidament. Una plataforma habilitada per IA com Rekor One també us pot ajudar a identificar àrees problemàtiques a llarg termini mitjançant dades històriques, així com predir i prevenir incidents futurs a curt termini, basant-vos en dades en temps real. El sistema Rekor utilitza IA i aprenentatge automàtic per comparar el que està passant ara, utilitzant l’entrada en temps real del vídeo de la carretera i les dades del vehicle connectat, amb les dades existents per predir on podrien sorgir problemes en les properes hores. Això significa que la vostra agència pot prendre mesures preventives per aturar els incidents abans que comencin.

“Estem agafant dades històriques i construint un model que analitza els accidents, els punts calents, la construcció, la gestió d’esdeveniments, el trànsit, tot el que bàsicament ens donarà una idea del que estava passant en el moment en què va passar un incident durant els tres últims per cinc anys”, va dir Zamsky. “I a partir d’aquí, creem un model que genera una sortida dinàmica que ens indica en temps real que aquestes són les zones que probablement patiran un accident durant les properes tres hores”.

En col·locar els agents de policia dins i al voltant de les zones de risc marcades pel sistema, diu, és possible reduir els accidents primaris gairebé un 20%. Waycare va fer un estudi de les dades dels seus clients i va trobar que la presència d’oficials en un punt d’accés emergent va donar lloc a que gairebé tots els conductors que s’excés de velocitat s’alentiren fins al límit de velocitat, així com una millora del rendiment en aquests llocs.

“Això és realment emocionant, perquè de sobte vam veure que mitjançant l’ús de dades, podem intentar treballar en una millor assignació de recursos i veure com això pot ajudar les agències a prendre millors decisions, no només basar-nos en proves anecdòtiques o estadístiques històriques”, va dir Zamsky. “Estem intentant ser el més dinàmics possible. Ho considerem com una detecció d’incidents en temps real. No volem només utilitzar dades estadístiques històriques com a única font d’aquesta predicció d’accident”.

4. Donar suport al compliment sense contacte

L’Institut d’Informació d’Assegurances ho estima gairebé 1 de cada 8 conductors als EUA no té assegurança. A més de la càrrega financera d’altres motors, això significa que els estats estan perdent ingressos que es podrien utilitzar per finançar inversions en seguretat pública.

Però l’assegurança d’automòbil i el compliment del registre de vehicles passen amb raó al seient del darrere del trànsit i l’aplicació penal de les agències policials. Moltes jurisdiccions amb problemes pressupostaris i de personal simplement no tenen els recursos per dedicar temps a tractar presumptes burles que no s’han molestat a mantenir-se al dia amb aquestes regulacions.

De la mateixa manera que hi ha llistes de vehicles robats i buscats, les dades dels conductors que han deixat caducar la seva assegurança o registre es poden afegir a una llista perquè el vostre sistema LPR les comprove. Quan es detecta un vehicle escafat, el sistema pot generar automàticament, d’acord amb les normes i regulacions locals, un bitllet, un avís o un altre avís enviat per correu per recordar al conductor que compleixi la llei corresponent.

“Aquests delictes encara s’han d’executar, en cas contrari, és una llibertat per a tots”, va dir Kadoch, “i tenir un sistema que pugui fer l’aplicació sense contacte allibera els agents per poder centrar-se en delictes més greus. Els permet cobrir més el territori sense lligar els oficials”.

L’estat d’Oklahoma, on els estudis a nivell nacional han estimat que fins a 1 de cada 4 vehicles no té assegurança, ha adoptat la plataforma Rekor One LPR com a part de la plataforma estatal. Programa de desviació d’execució de vehicles sense assegurança.

El programa Oklahoma utilitza Seguretat pública i compliment sense contacte de Rekor tecnologia per identificar vehicles sense assegurança a la carretera. Per ajudar a garantir que tots els conductors tinguin almenys la quantitat mínima necessària d’assegurança de responsabilitat civil, la divisió d’aplicació de l’estat emet un “Avís per respondre” als conductors no assegurats marcats pel sistema, animant el propietari del vehicle a obtenir una assegurança i complir la llei per evitar-ho. sancions, incloses multes, taxes i fins i tot presó si és citat a la carretera per un agent de policia.

5. Desglossa les sitges de dades

Com en el programa d’Oklahoma, el modular Rekor One La plataforma es pot utilitzar per compartir informació entre agències i lliurar informació als usuaris adequats, com ara la policia, els urbanistes, els departaments de transport i molt més.

“Realment posem èmfasi en el comandament unificat i la col·laboració entre agències”, va dir Zamsky. “Treballem amb moltes agències diferents, i el que hem vist és que normalment hi ha una ruptura important en la comunicació entre el DOT, les agències d’aplicació de la llei i els serveis d’emergència. Cadascun té la seva pròpia jurisdicció i àmbit de treball. Cadascú té la seva manera de veure les coses”.

L’ús d’un sistema interoperable com Rekor One pot ajudar a la vostra agència no només a compartir dades entre programes i departaments existents, sinó també a col·laborar de manera més eficaç amb les jurisdiccions veïnes i altres socis de seguretat pública. Això ajuda a totes les agències implicades a treballar conjuntament per resoldre problemes i incidències de la manera més segura i eficient possible, tant per als viatgers a la carretera com per a la seguretat del personal que respon, diu Zamsky.

Kadoch descriu la plataforma Rekor One com un centre central per emmagatzemar, accedir, analitzar i compartir dades de vehicles i incidents identificats i desidentificats. Això proporciona el conducte per portar les dades des de les carreteres fins als diferents usuaris, així com les eines analítiques per processar la informació de diferents maneres segons les seves diferents necessitats.

“L’anomenem Rekor One perquè és una llar central per a molta informació de diferents fonts que es reprocesa i es transforma per servir un munt de missions diferents”, va dir Kadoch. “Agafa la informació de la carretera o dels vehicles connectats i la reprocesa i després la presenta en una forma adaptada al que realment vol l’usuari com a solució accionable”.

La clau és que la informació es processi i es personalitzi pel que l’usuari intenta fer amb ella, afegeix, i després es proporciona mitjançant taulers de control específics per a l’aplicació de la llei, el departament de transport, el govern local, etc.

“En poques paraules, són carreteres més intel·ligents i segures”, va dir Kadoch. “Això va ser part del motiu pel qual Rekor va adquirir Waycare: ara els departaments tenen més fonts d’informació. Com més entenguis el que està passant a través de les dades històriques i en temps real, millor podràs reaccionar de manera col·laborativa i planificar el futur”.

Visita Rekor Systems per a més informació.

Llegeix Següent: LPR al palmell de la mà? Hi ha una aplicació per a això

guest
0 Comentarios
Comentarios en línea
Ver todos los comentarios
ARTÍCULOS RELACIONADOS

Aleatorio

Popular

Comentarios Recientes